rozšířené hledání Kontakty O společnosti Titulní strana
Nabídka
Informace
Doporučujeme
HAPPY OFFICE PAPERxer.p.A4/ 80g/500listů

kód: 010231

!!!! SUPER AKCE - při odběru 20 balíčků a více Vám bude účtována cena 57,90/bal !!!Papír určený pro každodenní použití v...

72.40 Kč

87.60 Kč s DPH

kul.pero SPOKO PANTHER mix

kód: 710087

- lehké kuličkové pero s tvarovaným úchopem, sametově hladký povrch- Easy Ink náplň - inkoust s nízkou viskozitou pro sn...

13.00 Kč

15.73 Kč s DPH

kul.pero SOLIDLY mix

kód: 714021

vyměnitelná náplń -modrý inkoust -plastové tělo pogumovaný úchop pro příjemnější držení stiskací mechanismus kovový hrot...

9.18 Kč

11.11 Kč s DPH

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky internetového obchodu společnosti OKA Office s.r.o., Nádražní 1120/2, 79401 Krnov - Pod Bezručovým vrchem, IČ 25389637 (dále jen „OKA Office“) jsou upraveny níže uvedeným nákupním řádem a platnou legislativou a obchodními zvyklostmi ČR. Veškeré nabízené zboží pochází od autorizovaných dovozců a oficiálních distributorů a výrobců pro ČR, je standardní kvality a je na něj poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů a dle záručních podmínek výrobce či dovozce.

Objednání zboží
Odesláním internetové objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a vyjadřuje souhlas s obchodními podmínkami firmy OKA Office. Pokud zákazník při zadávání objednávky správně vyplní e-mailovou adresu, bude mu na ni doručena kopie objednávky jako potvrzení zapsání objednávky do objednávkového systému e-shopu. Pokud nedojde kopie objednávky na zadanou e-mailovou adresu, v nejbližším možném termínu nás kontaktujte.
Objednávat zboží lze rovněž osobně v naší prodejně, telefonicky nebo e-mailem. Objednávka je vždy považována za závaznou pro obě strany, není-li dohodnuto jinak. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží.

Storno objednávky

Storno objednávky ze strany nakupujícího
Objednávku lze stornovat telefonicky, případně e-mailem, pokud je stav objednávky přijatá a zboží nebylo expedováno. V případě pozdějšího zrušení objednávky má OKA Office nárok na náhradu škody, především prokazatelných nákladů spojených s expedicí zboží.

Storno objednávky ze strany prodávajícího
Provozovatel internetového obchodu má právo stornovat objednávku nebo její část v případě, že se objednané zboží během vyřizování objednávky přestane vyrábět nebo dodávat na český trh, případně se výrazným způsobem změní jeho cena. O stornování objednávky bude zákazník informován. Pokud již hodnotu objednaného zboží ve stornované objednávce uhradil, bude mu příslušná částka vrácena v nejbližším možném termínu.

Dodání zboží
Zboží, které je skladem, je standardně expedováno do 2 pracovních dnů. Ostatní nabízené zboží je v převážné expedováno v rozmezí 3-6 dnů. U méně běžného nebo problematického zboží však tato lhůta nemůže být zaručena, neboť závisí na dalších výrobcích, distributorech a dovozcích. V případě nedostupnosti zboží nebo delší dodací lhůty může zákazník stornovat objednávku telefonicky nebo e-mailem bez jakýchkoli sankcí z naší strany.

Dopravné a balné:
V případě dopravy zboží přepravní službou účtujeme k balnému poštovné dle ceníku PPL. Minimální částka balného a poštovného však činí 120,- Kč bez DPH. Pokud se bude částka lišit, budeme Vás kontaktovat.
Rozvoz dodavatelem zdarma je prováděn jen v rámci našeho regionu. V případě nutnosti dohodnout způsob dopravy nás neváhejte kotaktovat.

Způsoby platby
• Dobírka - při zaslání zboží.
• Hotovost - při osobním odběru zboží.
• Bankovní převod - určeno pro stálé zákazníky po podepsání rámcové kupní smlouvy

Záruka a reklamace
Veškeré nabízené zboží pochází od autorizovaných dovozců, výrobců a oficiálních distributorů pro ČR, je standardní kvality a je na něj poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů a dle záručních podmínek výrobce.

Odstoupení od kupní smlouvy – vrácení zboží
Zboží nelze vracet podle odstavce níže v případě, že si zákazník převzal zboží osobně v obchodě. Zboží nelze vracet v případě, že kupujícím je firma (podnikatel, právnická osoba), neboť kupní smlouva se řídí podle Obchodního zákoníku. U zboží nakoupeného prostřednictvím internetového obchodu má kupující – nepodnikatel - fyzická osoba podle Občanského zákoníku právo do 14 dnů od doručení zboží na jeho vrácení bez udání důvodu. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené, nést znaky používání či jinak znehodnocené a musí být zabalené v originálních obalech spolu s veškerým příslušenstvím. Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty a to včetně faktury a záručního listu. Následně bude zákazníkovi převedena příslušná částka, která bude snížena o poštovné a další prokazatelné náklady spojené především s expedicí.

Ochrana osobních dat
OKA Office si váží důvěry svých zákazníků a zavazuje se, že bude chránit jejich data, která musela být uvedena pro realizaci objednávky. Tato data nebudou v žádném případě poskytnuta třetí osobě, s výjimkou úvěrové společnosti při žádosti zákazníka o úvěr. Provozovatel využije data pouze pro běžnou komunikaci se zákazníkem.

Odpovědnost za správnost údajů
OKA Office upozorňuje, že informace na webových stránkách mohou obsahovat věcné a technické nepřesnosti či typografické chyby a mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění. Společnost tedy nemůže bezvýhradně garantovat správnost jejich obsahu. Společnost OKA Office nenese vůči jiné straně odpovědnost za škody, způsobené použitím informací z internetového obchodu nebo odkazovaných webových stránek, jestliže tyto informace nebyly na přání zákazníka následně písemně potvrzeny ze strany společnosti OKA Office.
Uživatel
Napište nám

Váš telefon:*

Váš email:*

Váš vzkaz:*

Opište kód z obrázku:*



*Pro správné odeslání musíte vyplnit telefon nebo email!

OKA Office s.r.o. | Reklamní a dárkové předměty
© 2018 Aplnet - poskytovatel internetového obchodu